RCC | Portfolio
0
archive,paged,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,paged-2,post-type-paged-2,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-2.6,vertical_menu_enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive
 

Archive

Aero 500 Faux 1929

Dvoudveřový dvoumístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Pětistovka byla prvním automobilem vyráběným v pražské továrně Aero. Ve své době byla nejlevnějším automobilem na československém trhu. Původní cena 18 800 Kč byla později snížena na 16 600 Kč.

READ MORE

0

Škoda 1201 1957

Karosářské varianty Škody 1201 zahrnovaly čtyřdveřový sedan, kombi, dodávku, sanitu a pick-up. Celkem bylo v závodech Kvasiny a Vrchlabí vyrobeno přes 67 000 vozů. Většina z nich byla exportována do zahraničí.

 

READ MORE

0

Tatra 603

Tatra 603 je reprezentační osobní automobil vyráběný převážně pro potřeby československých úřadů, ministerstev a vlády v průběhu padesátých let až sedmdesátých let. Jedná se o poslední model slavné řady osobních vozidel Tatra s proudnicovou karoserií. Vůz byl vybaven vzduchem chlazeným osmiválcem do „V“ o objemu 2,5 litru. Celkem bylo vyrobeno přes dvacet tisíc kusů a některé z nich šlo potkat i za oceánem v USA, Kanadě nebo na Kubě.

0

Aero 30 4sic 1937

Aero 30 je malý osobní vůz vyráběný v letech 1934 – 1947 v Praze – Vysočanech. Vozidlo je osazeno dvoutaktním motorem, který poháněl přední kola. Celkem bylo vyrobeno 7 964 vozů. Námi renovovaný vůz se účastnil Expedice Aero Lochness 2013 a ve stejném roce vyhrál diváckou cenu na srazu kabrioletů v Královicích u Slaného. Součástí projektu byl i dobový tažný vozík.

0

Cadillac Ambulance 1962

Jedno ze 162 vyrobených kusů v r. 1962. Kompletní renovace proběhla v roce 2017 a následně v roce 2018 vozidlo vyhrálo diváckou cenu na Cadillac BIG Meet v Rakousku.

0

Hillman Minx 1961

Vůz, který se na začátku 60. let dovážel do Československa za cenu začínající na částce 800 liber, tedy přibližně 42 000 Kčs.

0

Speciální renovace – trezor

Zkušenosti z renovací vozidel využíváme i pro obnovu jiných předmětů. V tomto případě se jednalo o historický trezor, který na svou zasloužilou péči čekal několik let na dvoře domu.

0

Tatra 87 1948

Luxusní aerodynamický automobil z roku 1948, na jehož konstrukci se podílel tehdejší technický ředitel Tatry Hans Ledwinka. Kvalita a odolnost komponentů modelové řady byla řádně otestována Jiřím Hanzelkou a Miroslavem Zikmundem během jejich cest po Africkém kontinentu a Jižní Americe, které proběhly mezi lety 1947 – 1950. Podle amerického listu The New York Times je Tatra 87 sběratelským vozem za rok 2010 a nás pokaždé potěší mít možnost tuto automobilovou legendu renovovat.

 

 

0

Aero 50 balon 1940

Aero 50 byl model vyráběný v pražských Vršovicích od roku 1936 do 1942. Vozidla o výkonu 35 kW dosahovala na svou dobu vysoké rychlosti až 130 km/h. Historie námi renovovaného vozu sahá do roku 1940, kdy bylo v Brně využíváno gestapem.

0

Buick Master 1928

Automobil Buick Master Six stavěla firma Buick mezi lety 1925 až 1928. Před tímto modelem firma pro vrcholná auta své nabídky používala šestiválcový motor 242, zatímco menší, levnější vozy byly zpravidla osazeny čtyřválci. To se změnilo v roce 1925 kdy i tato dostupnější část nabídky dostala menší šestiválec pojmenovaný Standard Six (6). Od tohoto názvu bylo pak odvozeno i jméno dražších, výkonnějších aut poháněných novým motorem 255 – „Master Six“.

READ MORE

0