Praga Piccolo byl jedním z nejrozšířenějších vozů, který jezdil po silnicích Československa ve druhé polovině dvacátých let a pak během třicátých let 20. století. Vyznačoval se dobrou výdrží i spolehlivostí a postupně vzniklo široké množství modifikací od valníků, přes autobusy, až po například požární vozy.
Volkswagen Typ 1, spíše známý pod názvem Brouk je dvoudveřový automobil s délkou lehce přesahující 4 metry, s charakteristickou oblou karoserií. Jeho výroba probíhala rekordních 65 let a to mezi lety 1938-2003 v celkem 12 zemích. Za ta léta sjelo z výrobních hal 21 529 464 kusů tohoto modelu.
Česká automobilová legenda Škoda 110 R poháněna kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou.READ MORE
Druhá generace vyráběná mezi lety 1965 až 1970. V roce 1967 se začal do modelu instalovat výkonnější motor V8 s výkonem 268 kW (360 koní). Použitá GM B platforma je čtvrtá nejprodávanější po Volkswagen Beetle, Ford Model T a Lada Riva. Jako ostatní US vozidla v pozdních 60 letech, druhá generace Wildcat byla větší, výkonnější a méně ekonomická na provoz než její předchůdce.
Model vyráběný v letech 1932–1934 byl poháněný dvouválcovým motorem s výkonem 19kW. Na svou dobu mohl vyvinout slušnou maximální rychlost 100 km/h. Celkem bylo vyrobeno 236 „Tisícovek“.
Aero 30 je malý osobní automobil, který díky nízkému těžišti má na svou dobu sportovní vlastnosti. Celkem bylo v Praze – Vysočanech vyrobeno 7964 těchto vozů různých modifikací.
Cadillac 1959 – ikonický představitel konce 50. let. V minulých letech proběhla u nás kompletní renovace jednoho z těchto vozů.
Framo je značkou motorových vozidel vyráběných v německém Sasku od roku 1923. Její vznik je spojován s dánským inženýrem Jørgen Skafte Rasmussenem, známým zakladatelem firmy DKW.
Renault 4CV je malý osobní automobil vyráběný v letech 1947 až 1961. Vůz si postupně získal značnou popularitu a za 14 let ho bylo vyrobeno přes milion kusů. Zajímavostí je použití německé pískové barvy z válečných přebytků u prvních zkompletovaných vozů. Vozidlo se mimo jiné dováželo do Československa, kde rozšířilo úzkou nabídku na trhu.